Logo
carine

Τροφές που αυξάνουν το κολλαγόνο και νικούν το χρόνο!

Διατροφή

10 Οκτωβρίου 2020

Trofes Pou Auxanoun To Kollagono Kai Nikoyn To Xrono Main

Αν υπάρχει κάτι που οι ειδικοί στην περιποίηση του δέρματος δίνουν μεγάλη προσοχή είναι η διατήρηση του κολλαγόνου καθώς αυτή η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την αντιγήρανση.

 

Βρίσκεται στα οστά, τους μύες, τους τένοντες, τα αιμοφόρα αγγεία και το πεπτικό σύστημα και η διατήρηση της συνδέεται με την νεότητα.

 

Όμως όσο περνούν τα χρόνια, αρχίζει να μειώνεται η ποσότητα της στον οργανισμό, γεγονός που συχνά οδηγεί σε ρυτίδες, χαλάρωση του δέρματος και άλλα σημάδια γήρανσης, όπως αδύναμοι μύες και οστά. Αυτή είναι η στιγμή που το σώμα μας χρειάζεται περισσότερο κολλαγόνο για να διατηρήσει το ήδη υπάρχον.

 

 

Αν και η κοσμετολογία χρησιμοποιεί το κολλαγόνο σε δεκάδες προϊόντα όπως κρέμες, serums κτλ, η έλλειψή της επηρεάζει ολόκληρο τον οργανισμό και φυσικά τη γενική υγεία του.

 

Έχει ωστόσο διαπιστωθεί ότι το κολλαγόνο μπορούμε να το λάβουμε και από τη διατροφή ενισχύοντας την ανάπτυξη του στο σώμα μας με οφέλη ορατά και στο δέρμα.

 

 Μούρα

 

Τα μούρα, είναι πλούσια σε βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά στοιχεία και βοηθούν στη διατήρηση της υγείας του δέρματος εμποδίζουν τις τοξίνες να επηρεάσουν τα επίπεδα κολλαγόνου. Το σώμα απαιτεί επίσης αντιοξειδωτικά για να μπορεί να θεραπεύεται.

 

Εσπεριδοειδή

 

Η βιταμίνη C, που λαμβάνουμε κυρίως από τα εσπεριδοειδή είναι απαραίτητη για το δέρμα και το σώμα μας και αυξάνει τα επίπεδα κολλαγόνου μας. Η βιταμίνη C βοηθά επίσης το σώμα μας και επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης.

 

 

Αυγά

 

Πλούσια σε πρωτεΐνες τα αυγά περιέχουν κολλαγόνο και αμινοξέα. Όταν καταναλώνετε αυγά βοηθάτε το σώμα σας να παράγει και να λαμβάνει περισσότερο κολλαγόνο.

 

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

 

Το σπανάκι και το λάχανο είναι γεμάτα σε βιταμίνη C που βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου. Βάλτε τα στην διατροφή σας και θα δείτε το δέρμα να σας να ανανεώνεται.

 

carine

Προτεινόμενα άρθρα για εσάς