Logo
pharm24

5 Τρόποι να κινητοποιήσετε τον εαυτό σας να ασκηθεί

Υγεία

04 Μαΐου 2022

Σχέδιο Χωρίς Τίτλο (52)

H ώρα της παραλίας έρχεται όλο και πιο κοντά, κι εσείς δεν προλάβατε να χάσετε εκείνο το έξτρα κιλάκι του Πάσχα. Κατα'αρχήν συγχαρητήρια που κάνετε έλεγχο του βάρους σας. Αυτό είναι και το πρώτο βήμα για ένα υγιές σώμα! 

 

Τώρα οποιαδήποτε δίαιτα είναι μάταιη, εάν δεν ασκηθείτε. 'Ισως ήδη λέτε μέσα σας "αδύνατον, είμαι τεμπέλα" ή "ξεκινάω μα γρήγορα χάνω τον ενδιαφέρον μου", και δεν είστε η μόνη. Πολλοί άνθρωποι άνδρες και γυναίκες έχουμε μαλώσει με τη γυμναστική, υπάρχει όμως πάντα περιθώριο να τα βρούμε λίγο και να πετύχουμε τους στόχους μας. 

 

Το κίνητρο είναι η λέξη κλειδί που ψάχνετε. Αυτό είναι που θα σας κινητοποιήσει να κάντε τρέξιμο, γρήγορο περπάτημα ή γιόγκα. Που θα το βρείτε;

 

Σας έχουμε μερικές συμβουλές για να κινητοποιηθείτε αποτελεσματικά. 

 

1. Δοκιμάστε κάτι εντελώς νέο! Δεν βρίσκετε ενδιαφέρον πλέον στο τρέξιμο; Κάντε online γιόγκα ή πιλάτες. Ακόμα και χορό ή οτιδήποτε εντελώς καινούργιο που θα σας ενθουσιάσει. Κάντε με άλλα λόγια μια νέα άρχή! 

 

2. Αγοράστε, όμορφα, χρωμαστιά ρούχα γυμναστικής, ειδικά εάν αγαπάτε τη μόδα. Μπορεί να ακούγεται αστείο αλλά τα ρούχα κινητοποιούν να τα φορέσετε και να βγείτε π.χ για ποδήλατο! 

 

3. Να είστε καλές με τον εαυτό σας. Ακόμα κι αν δεν τα καταφέρνετε καλά στην αρχή μη... σας μαλώνετε. Κάθε μέρα θα γίνεστε καλύτερες. 

 

4. Μειώστε σταδιακά τις "κακές συνήθειες" και βάλτε στη θέση τους μια ρουτίνα ευεξίας. Μόλις μπείτε σε ένα τέτοιο lifestyle η άσκηση θα γίνεται σαν μέρος της καθημερινότητάς σας.

 

5. Βάλτε πρόγραμμα γίνετε πιστή σε αυτό. Μπορείτε να σημειώνετε σε ένα ημερολόγιο τις μέρες και τον χρόνο που αφιερώσατε στη γυμναστική σας. 

 

Μόλις βρεθήκατε λίγο πιο κοντά στον προσωπικό σας στόχο. Καλή επιτυχία! 

Attica

Attica

Προτεινόμενα άρθρα για εσάς