Logo

Πρωινή στάση γιόγκα (asana) που αυξάνει τις αντοχές μας

Υγεία

04 Οκτωβρίου 2021

White Shirt (56)

Η αρχή μία νέας εβδομάδας, το ξυπνητήρι χτυπά επίμονα κι ένα σωρό πράγματα που πρέπει να γίνουν μέσα στην μέρα. Αρχίζεις ήδη και μετράς, τα πόδια σου βαραίνουν και -στοίχημα- μέχρι τις 12 το μεσημέρι νιώθεις ήδη κουρασμένη!

 

Μήπως δεν ξεκινάς σωστά; 

 

H γιόγκα έχει μια καλή λύση για να ξεκινήσεις τη μέρα με λιγότερο στρες και να την συνεχίσεις με περισσότερη ενέργεια, λέγεται "οπίσθια κάμψη" την κάνεις με το καλημέρα που λες στον εαυτό σου στον καθρέφτη. 

 

Η στάση είναι αυτή που βλέπεις στη φωτογραφία. Δε χρειάζεται να φτάσεις τη μέση σου τόσο πίσω! Απλώς γύρε μετα χέρια ψηλά λίγο προς τα πίσω ενεργοποιώντας τη σπονδυλική σου στήλη. 

 

 

 

Τα οφέλη της είναι πολλά: 

Ελαττώνετε τη σωματική και συναισθηματική ένταση.

Μακραίνετε τους μυς και τον συνδετικό ιστό (περιτονία).

Ενισχύετε την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα σας.

Αυξάνετε τις αντοχές σας! 

 

Ανοίγετε το στήθος, το κέντρο της καρδιάς και δίνετε στον εγκέφαλό σου το μύνημα ότι είστε έτοιμη για μια καινούργια μέρα! 


Προτεινόμενα άρθρα για εσάς