Logo

Box breathing: η άσκηση αναπνοής που μειώνει το άγχος

Υγεία

06 Οκτωβρίου 2021

White Shirt (59) (1)

Πόσες πλευρές έχει το τετράγωνο; Εύκολο! Τόσες έχεις και ένα κουτί για πααράδειγμα ή τόσες πλευρές μπορείς να έχει ένα πρόλβημα που μα "κλέβει" την αναπνοή, αυξάνοντας τα επίπεδα στρες που νιώθουμε καθημερινά. 

 

Η αναπνοή box breathing είναι μία πρακτική που μπορείτε να εφαρμόζετε κυριολεκτικά παντού. Τη δοκιμάσαμε και πραγματικά χαλαρώνει σημαντικά το σώμα και το πνεύμα κάτω από πίεση.

 

Πως να την κάνετε: 

 

Βήμα 1ο

Πάρτε αναπνοή μετρώντας μέχρι το τέσσερα. Νιώστε τον αέρα να μπαίνει στους πνεύμονές σας.

Βήμα 2ο

Κρατήστε την αναπνοή σας 4 δευτερόλεπτα. Προσπαθήστε να μην εισπνεύσετε.

Βήμα 3ο

Εκπνεύστε από το στόμα σε 4 δευτερόλεπτα.

Βήμα 4

Επαναλάβετε την παραπάνω διαδικασία μέχρι να νιώσετε ότι είστε χαλαρές.

 


Προτεινόμενα άρθρα για εσάς