Logo

Γυμναστική στο σπίτι με ή χωρίς παπούτσια;

Υγεία

19 Νοεμβρίου 2020

Untitled Design (16) (1)

Ξανά πίσω στην καραντίνα νούμερο δύο και με τα γυμναστήρια να ανοιγοκλείνουν, πολλοί άνθρωποι συνεχίζουν τις συνδρομές τους εξ αποστάσεως. Ταυτόχρονα όμως είναι μπερδεμένοι σχετικά με το ποιός είναι ο καταλληλότερος τρόπος να γυμνάζονται. Mε ή χωρίς αθλητικά παπούτσια;

 

Η αγαπημένη μας Anisha Joshi , χειροπράκτης και οστεοπαθητικός, σε ένα βίντεο που μοιράστηκε στο Instagram, στα πλαίσια της συνεργασίας της με την γυμνάστρια Ciara London, ορισμένες συμβουλές:

 

  • Ανάλογα τη γυμναστική που κάνει κανείς, μπορεί να χρειάζεται ή να μην χρειάζεται παπούτσια ή κάλτσες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η γιόγκα και οι πιλάτες που οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν ξυπόλητοι.
  • Ανάλογα το πάτωμα στο οποίο κάνετε γυμναστική, μπορεί να χρειάζεστε παπούτσια. Όταν για παράδειγμα κάνετε γυμναστική σε ξύλο (παρκέ) ή σε μοκέτα το πάτωμα είναι αρκετά πιο μαλακό από ότι όταν κάνετε σε πλακάκι ή μάρμαρο.
  • Τα χαλάκια γυμναστικής, συχνά, απορροφούν τους κραδασμούς και σας επιτρέπουν να μην φοράτε παπούτσια. Προσοχή να βρείτε το κατάλληλο για εσάς. Κάποια μπορεί να μην είναι αρκετά παχιά ή να μετακινούνται όταν κάνετε συγκεκριμένες ασκήσεις.
  • Οι κάλτσες γυμναστικής εξυπηρετούν κάποιος ανθρώπους που δεν θέλουν να φορέσουν αθλητικά μέσα στο σπίτι.
  • Τα παπούτσια για τρέξιμο, τις περισσότερες φορές, δεν είναι ιδανικά για τη γυμναστική, καθώς λειτουργούν με bounce effect, για να σε βοηθούν να τρέχεις καλύτερα. Όταν όμως οι ασκήσεις είναι στατικές, σου προσφέρουν λιγότερη ισορροπία και είναι επικίνδυνα για τραυματισμό.
  • Ιδανικά για τη γυμναστική στο σπίτι είναι τα απλά αθλητικά ή αλλιώς trainers (όχι running shoes).


Η δική μας συμβουλή πάλι είναι απλή. Να θυμάστε να ακούτε το σώμα σας και να συμβουλεύεστε τον γυμναστή σας, σε περίπτωση που παρατηρήσετε κάποια ενόχληση μετά τη γυμναστική. Ο κάθε οργανισμός έχει άλλες ανάγκες και άλλα χαρακτηριστικά.

Προτεινόμενα άρθρα για εσάς