Logo

Πώς να απαλλαγείτε από την «κοιλιά της εμμηνόπαυσης»

Υγεία

06 Σεπτεμβρίου 2021

Pos Na Apallageis Apo Thn Koilia Ths Menopause Main

Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση είναι η συσσώρευση λίπους στην κοιλιά η οποία δύσκολα φεύγει. Πέρα από τους αισθητικούς λόγους, το λίπος στην κοιλιά αυξάνει και τους κινδύνους για την υγεία.

 

Το γεγονός ότι μετά την εμμηνόπαυση οι γυναίκες τείνουν να έχουν μεγαλύτερη κοιλιά, σε σχέση με πριν, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση έχουν πάρει περισσότερα κιλά.

 

Ανακαλύψτε τρόπους για να την περιορίσετε! 

 

Γυναστείτε. Η καθημερινή, συστηματική άσκηση είναι το αντίδοτο στην καθιστική και στη συσώρρευση λίπους στην κοιλιά. Πολύ καλό στην περίπτωσή σας κάνουν οι ασκήσεις με βαράκια και αντιστάσεις. 

 

 

Τροφές που συμβάλλουν στην απώλεια λίπους

 

 


Ανεξάρτητα από το εάν η εμμηνόπαυση είναι το πρόβλημα για τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά, υπάρχουν μερικές τροφές που μπορεί να βοηθήσουν συνολικά στην απώλεια λίπους από την περιοχή:


Αγγούρι: Χάρη στο φλαβονοειδές κερκετίνη, που μειώνει τη φλεγμονή, και στην υψηλή του περιεκτικότητα σε νερό –ένα εντυπωσιακό 96%–, καταπολεμά το φούσκωμα.

 

Μπανάνα: Εκτός από το κάλιο είναι πλούσια σε ανθεκτικό άμυλο, έναν "υγιεινό" υδατάνθρακα που το σώμα σου πέπτει αργά, με αποτέλεσμα να σε κρατά χορτάτη για περισσότερες ώρες. Επιπλέον, το ανθεκτικό άμυλό της ενθαρρύνει το συκώτι σου να μπει σε φάση καύσης λίπους ενισχύοντας το μεταβολισμό.


Μάραθος: Πρόσθεσέ τον ψιλοκομμένο στις σαλάτες ή σε λαδερά φαγητά ή φτιάξε αφέψημα με τους σπόρους του. Με οποιονδήποτε τρόπο, ο μάραθος έχει την ιδιότητα να βελτιώνει το πεπτικό και να κάνει πιο επίπεδη την κοιλιά σου.


Σπαράγγι: Φουλ σε αντιοξειδωτικά έχει ακόμα ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Είναι φυσικό διουρητικό, βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού και μειώνει το φούσκωμα.


Γιαούρτι: Τα προβιοτικά που περιέχει –όχι τα επιδόρπια γιαουρτιού– συμβάλλουν στην εξισορρόπηση των καλών βακτηρίων στο έντερο και προλαμβάνουν το φούσκωμα. Επιπλέον, ένα μόνο γιαούρτι περιέχει τη σεβαστή ποσότητα των 17 γρ. πρωτεΐνης (σχεδόν τριπλάσια ποσότητα από το αβγό) που σημαίνει ότι θα αργήσεις να ξαναπεινάσεις.


Νερό: Προσπάθησε να πίνεις 8-10 ποτήρια τη μέρα για να είναι ο οργανισμός σου ενυδατωμένος και να λειτουργεί καλύτερα το έντερο.


Απέφυγε την καφεΐνη, τη ζάχαρη, το αλκοόλ και τις επεξεργασμένες τροφές. Το μόνο που έχουν να σου δώσουν είναι περισσότερα κιλά.

 

Κοιμηθείτε καλά. Ο ύπνος δυσκολεύει στην εμμηνόπαυση. Ανακαλύψτε τι σας βοηθά (π.χ διαλογισμός) και εφαρμόστε το. Είναι αλήθεια ότι η αυπνία είναι αρχή για πολλές κακές διατροφικές συνήθειες που αδηγούν στην αύξηση βάρους. 

Προτεινόμενα άρθρα για εσάς