Logo
carine

Τροφές που καθυστερούν την πρόωρη εμμηνόπαυση

Υγεία

01 Ιουνίου 2020

Trofes Pou Kathisteroyn Thn Proorh Emmhnopaysh 2

Η πρόωρη εμμηνόπαυση είναι ένα ζήτημα που απασχολεί όλο και περισσότερες γυναίκες, καθώς μπαίνουν από την ηλικία των 40 σε μια διαδικασία που θα μπορούσε να παραταθεί για περίπου δέκα χρόνια.

 

Είναι όμως στο χέρι μας να καθυστερήσουμε αυτή την πρόωρη έλευση της εμμηνόπαυσης;


Σύμφωνα με πρόσφατη αμερικανική έρευνα των Σχολών Δημόσιας Υγείας των πανεπιστημίων Χάρβαρντ και Άμχερστ της Μασαχουσέτης, μπορούμε!

 

 

Διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες που καταναλώνουν συστηματικά μεγάλες ποσότητες φυτικών πρωτεϊνών έχουν μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν πρόωρη εμμηνόπαυση.


Οι εκτιμήσεις των ερευνητών κάνουν λόγο για κατανάλωση 32,5 γραμμαρίων / την ημέρα σε φυτικές πρωτεΐνες που προέρχονται από τροφές όπως τα πλήρη δημητριακά, η σόγια, οι ξηροί καρποί (αμύγδαλα, φιστίκια), το κινόα, η βρώμη, το τόφου.

 

 

Η μελέτη σε 116.000 γυναίκες πάνω στις διατροφικές τους συνήθειες και τη σύνδεσή τους με τον χρόνο της εμμηνόπαυσης, διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που έπαιρναν περίπου το 6,5% των καθημερινών θερμίδων τους με τη μορφή πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης, είχαν κατά μέσο όρο 16% μικρότερο κίνδυνο για πρόωρη εμμηνόπαυση, σε σχέση με τις γυναίκες που έπαιρναν μόνο το 4% των θερμίδων τους μέσω της κατανάλωσης φυτικών πρωτεϊνών.

 

carine

Προτεινόμενα άρθρα για εσάς