Άθληση και αδρεναλίνη στο νερό

Ευζωία

24 Ιουνίου 2020

Kalokairi Thalassia Sport 3

Όταν το καλοκαίρι κάνει δειλά την εμφάνισή του, το πρώτο που σκεφτόμαστε είναι η βουτιά στην θάλασσα.


Ως λαός που έχουμε πρόσβαση στη θάλασσα και μάλιστα σε υπέροχες παραλίες, το κολύμπι θα μπορούσε αν είναι και το εθνικό μας, ατομικό σπορ. Όμως δεν είναι το μόνο που μπορούμε να απολαύσουμε.


Το καλοκαίρι προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους και αθλήματα για να γυμναστούμε αλλά κυρίως να διασκεδάσουμε! 

 

Κολύμπι

 

 

Η κολύμβηση δίνει την αίσθηση της ελευθερίας. Ο άνθρωπος φεύγει από τον φυσικό του χώρο, τη γη, αλλάζει περιβάλλον και προσπαθεί να κινηθεί μιμούμενος τις κινήσεις των ψαριών. Μπορεί να εξερευνήσει ένα νέο συναρπαστικό κόσμο χωρίς ιδιαίτερο κόπο, λόγω της άνωσης που διευκολύνει την επίπλευση.


Είναι ο «βασιλιάς» των καλοκαιρινών αθλημάτων καθώς παντού γύρω μας υπάρχει μια προσβάσιμη παραλία για μπανάκι. Γυμνάζει όλο το σώμα, ενισχύει την μυϊκή μάζα και κυρίως δεν προκαλεί τραυματισμούς και χάνετε 300 ως 500 θερμίδες.


Subwing

 

 

Το subwing είναι ένα νέο άθλημα, σε σχέση με τα υπόλοιπα θαλάσσια αθλήματα, και ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλα για τον ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο ο βυθός προσεγγίζεται και εξερευνάται. «Ανακαλύφθηκε» στις ελληνικές θάλασσες το 2011, από τον Νορβηγό Simon Sivertsen και είναι ένα ιδιαίτερο άθλημα που συνδυάζει τις υποβρύχιες καταδύσεις με την ταχύτητα.

Με τη βοήθεια μιας σανίδας, όμοια με την ανατομία της ουράς μιας φάλαινας, η ρυμούλκηση των ατόμων από ένα ταχύπλοο κάνει την εμπειρία της εξερεύνησης του βυθού ξεχωριστή προκαλώντας το ανθρώπινο σώμα να μιμηθεί μέσα στο νερό την κίνηση των πλασμάτων της θάλασσας.


Wind Surfing

 

 

Το surfing είναι από τα δημοφιλέστερα αθλήματα τα τελευταία χρόνια. Η κατάκτηση της θάλασσας πάνω σε μια σανίδα με τον άνεμο να φυσά το πανί σου δίνει την αίσθηση της ελευθερίας.

Σε πολλές παραλίες της χώρας και της Αττικής θα βρείτε σχολές Wind Surfing που θα σας παρέχουν εξοπλισμό για να δαμάσετε τα κύματα. Πρέπει να έχετε ωστόσο υπομονή καθώς δεν είναι ένα εύκολο άθλημα. Προσπαθώντας να ισορροπήσετε πάνω στην σανίδα, γυμνάζετε όλο το σώμα σας και ειδικότερα τους μύες στο πάνω μέρος.


Water Skying

 

 

Το θαλάσσιο σκι από την άλλη αν και θέλει εκπαίδευση για να καταφέρει κανείς να ισορροπήσει πάνω στα πέδιλα πίσω από ένα ταχύπλοο έχει σύμμαχό του τον καιρό αφού τα ήσυχα ελληνικά νερά ευνοούν το άθλημα τουλάχιστον για τους αρχάριους.

 

Jet-Skiing

 

 

Το παιχνίδι με τα Jet-Ski στη θάλασσα είναι τόσο εύκολο όσο το να οδηγεί κανείς δίτροχο σκούτερ. Αν και δεν χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις είναι απαραίτητο να τηρεί κανείς όλα τα μέτρα ασφαλείας και να επιδίδεται στο Jet-Ski σε βαθιά νερά και μακριά από τους λουόμενους στην ακτή. Οι βόλτες στο νερό με Jet-Ski μπορεί να είναι απολαυστικές για τους αρχάριους του αθλήματος αλλά για τους πιο προχωρημένους η δημιουργία κυμάτων με τα παιχνίδια τους είναι κάτι παραπάνω από συναρπαστικό.

 

Scuba Diving

 

 

Οι βυθοί των ελληνικών θαλασσών θεωρούνται από πολλούς «μνημεία» απαράμιλλου φυσικού κάλλους και ιδανικοί για υποβρύχια εξερεύνηση! Μια ολόσωμη στολή ή και όχι, φιάλες οξυγόνου στην πλάτη και είστε έτοιμοι για την εξερεύνηση του βυθού. Πρόκειται για μια ανεπανάληπτη εμπειρία η οποία όμως προϋποθέτει την κατάλληλη εκπαίδευση. Είναι απαραίτητο να έχετε παρέα στις καταδύσεις καθώς η θάλασσα κρύβει πάντα κινδύνους.

 

Κitesurfing

 


Το Kite έχει φανατικούς οπαδούς στη χώρα μας και δεν είναι καθόλου τυχαίο! Το να σχίζει κανείς την επιφάνεια της θάλασσας με τη σανίδα του και μετά να απογειώνεται στους αιθέρες ανεβάζει τον πήχη των θαλάσσιων δραστηριοτήτων σε άλλα επίπεδα!
Για να το δοκιμάσετε απαιτείται η κατάλληλη εκπαίδευση παρόμοια με αυτή του serf αλλά κυρίως η άγνοια του φόβου.

 

Rafting

 

 

Αποτελεί μια άσκηση που ανεβάζει στα ύψη την αδρεναλίνη. Είναι ιδανικό για άτομα που θέλουν να βρίσκονται σε κίνηση ενώ κάνοντας ράφτινγκ μπορείτε να διασκεδάσετε με τους φίλους σας καθώς δεν είναι μοναχικό άθλημα και να γυμναστείτε ταυτόχρονα ενώ απολαμβάνετε την ομορφιά των ποταμιών και του τοπίου.


Stand up paddle boarding (SUP)

 


Το SUP έχει μπει δυναμικά στο χώρο των θαλάσσιων σπορ και συχνά συνδυάζεται με τη θαλάσσια yoga.


Ο αναβάτης στέκεται όρθιος πάνω σε ένα σκάφος στυλ longboard-surf, και χρησιμοποιεί σαν κινητήριο μοχλό ένα μακρύ μονόπλευρο κουπί, σαν προπέλα ώστε να κινείται εμπρός.
Φαίνεται ότι το SUP, σε κάποια του μορφή, υπάρχει χιλιάδες χρόνια πριν όταν αρχαίες φυλές από την Αφρική και τη Νότια Αμερική χρησιμοποιούσαν κανό ή άλλα σκάφη, και ένα μακρύ ξύλο σαν προπέλα, για να ταξιδεύουν, να ψαρεύουν, και να διασκεδάζουν.
Είναι μια άσκηση που γυμνάζει τα χέρια, τους κοιλιακούς και γενικά ολόκληρο το σώμα στην προσπάθεια του να ισορροπήσει πάνω στην σανίδα.

Διαλέξτε αυτό που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σας και βάλτε νέους τρόπους διασκέδασης στο φετινό καλοκαίρι.


Συντακτική ομάδα Ladiesbook

Προτεινόμενα άρθρα για εσάς