Logo

City meditation: Αποφορτίζοντας το μυαλό μας σε χρόνο ρεκόρ

Ευζωία

18 Φεβρουαρίου 2021

Walkingmed

Σκηνή της καθημερινότητας:

Στέκεσαι 5 λεπτά στην αποβάθρα περιμένοντας το μετρό.

Βρίσκεσαι στην κίνηση μέσα στο αυτοκίνητο. Δεν κουνιέται τίποτα.

Eίσαι σπίτι μόνη στο lockdown.

 

Nιώθεις πίεση, στρες από ένα κακό νέο ή μια κακή εξέλιξη. Αυτός είναι ο πιο απλός και γρήγορος τρόπος να κάνεις έναν διαλογισμό που θα σε αποφορτίσει!

 

  1. Στέκεσαι ακίνητη. Κλείνεις τα μάτια και στέκεσαι γερά στα πόδια νιώθοντάς τα να πατούν σταθερά στη γη. Πάρε βαθιές ανάσες.
  2. Χαλάρωσε όσο μπορείς τους μύες του προσώπου σου: μέτωπο, μάτια, στόμα, χείλη και γλώσσα. Πάρε βαθιές ανάσες.
  3. Ελευθέρωσε τα χέρια σου. ‘Αφησε ελεύθερα τα χέρια σου στα πλάι ή τοποθέτησέ τα –εάν είσαι καθιστή– μπροστά στα πόδια σου. Πάρε βαθιές ανάσες κάνοντας, βαθιά, διαφραγματική αναπνοή.
  4. Κάνε έναν “άτυπο” διαλογισμό. Μέχρι να έρθει το τρένο συγκέντρωσε τη σκέψη σου στην ύπαρξη σου και στο τώρα. Παρατήρησε χαλαρά γύρω σου.

 

Νιώθεις ήδη καλύτερα; 

Προτεινόμενα άρθρα για εσάς